Inhalt

Call of Papers: Learning Analytics in primary, secondary and higher education

Fr, 28.04.17

Für das Journal of Research in Innovative Teaching & Learning werden Beiträge zum Thema Learning Analytics in primary, secondary and higher education gesucht.

Das Journal of Research in Innovative Teaching & Learning"wird zweimal jährlich von der National University (NU) veröffentlicht. Ziel des Journals ist es die bedeutendsten theoretischen und empirischen Forschungen zu Trends und Innovationen im Bereich Lehren und Lernen zu veröffentlichen.

Thema:
This special issue focuses on these research dimensions and aims to foster discussion on both individual impact of these dimensions and the interdependencies. Suggested topics will include, but are not limited to, the following concerning learning analytics in primary and secondary education:

• Big data learning analytics
• Learning process analytics
• Learning analytics in institutional effectiveness
• Semantic technologies in learning analytics
• Learning analytics in mobile and/or ubiquitous learning
• Etc.

Die Einreichungsfrist für die Manuskripte ist der 28. April 2017.

Mehr Informationen zu den Themen sowie den Bedingungen zum Verfassen der Texte:
www.emeraldgrouppublishing.comf
    seitenanfang | druckansicht